Arrange a free consultation
+48 75 64 31 687 kontakt@jctl.pl

Cookie Policy

Czym są cookies (ciasteczka)?

To niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.

W plikach „cookies”, składających się z szeregu liter i cyfr, znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego.

Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu plików „cookies”.

Ciasteczka umożliwiają także m.in. zapamiętanie naszych preferencji i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Dzięki „cookies” możliwe jest też rejestrowanie produktów i usług czy głosowanie w internetowych ankietach.

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Więcej informacji na http://wszystkoociasteczkach.pl/

Cel Wykorzystywania plików cookies:
a) dostosowanie zawartości strony internetowej do preferencji użytkowników oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Pliki Cookies pozwalają rozpoznać urządzenie końcowe użytkowników i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowanych do jego potrzeb
b) tworzenie statystyk, które służą do wyjaśnienia w jaki sposób użytkownik korzysta ze strony internetowej, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości witryny
c) dostosowanie komunikatów reklamowych do indywidualnych potrzeb użytkownika przy wykorzystaniu narzędzi remarketingu, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika
d) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
e) optymalizacja i zwiększenie wydajności usług